lördag 15 maj 2010

Sol!

Vilken jävla dag! Det spritter i kroppen idag, det rycker och pockar, det är en jävla härlig dag och jag njuter fullt ut.
Idag ska jag på teaterpremiär, "Momo eller kampen om tiden" blir det och det är min gamla teaterförening Enskedespelet som sätter upp den. Jag har varit med de senaste två spelen men den här gången fanns ingen tid. Det kommer att bli underligt att se det från sidlinjen tror jag. Jag kommer nog att avundas mina vänner på scenen som får uppleva premiärnerverna ikväll, älskar den känslan.
Men mest av allt ska det bara bli roligt att se! Och sen, ikväll, så hoppas jag verkligen att det finns någon som jag kan gå ut med för det spritter som sagt i benen och jag vill ut på äventyr! Hör ni det alla vänner och bloggläsare, ikväll är jag redo för det mesta!
Vad ska ni göra med denna underbara dag?




1 kommentar:

  1. Å! Den boken är ju den bästa, med den där sköna sköldpaddan och han den där mäster hora.

    Frågan är hur den gör sig som teater. Spännande. Giv oss recension sen. Hej!

    SvaraRadera