torsdag 13 maj 2010

Lite mer om detta bröllop...

Jag sitter på jobbet och ska klippa Schulman Show till imorgon, det känns inte så jobbigt faktiskt, har långhelg framför mig sen och det ska bli underbart. Jag har köpt skjortor idag som jag är mycket nöjd med, har funnit ny, härlig musik som jag lyssnar på... Livet är ganska gött ikväll kan man säga.
Ikväll kör vi lite bildinlägg tänkte jag, härligt va? Och då tänkte jag att vi skulle börja med bröllopet, detta bröllop... Jag undrar om alla andra som var där liksom jag inte riktigt har hämtat sig ännu. Det var väldigt fint och såhär i efterhand känns det lite trist att jag inte fotade mer men samtidigt ganska skönt att jag upplevde det ordentligt istället.
Ni får ursäkta om jag fokuserar mycket på bruden här men hon är väl ändå viktigast?

Sviterna efter marskalkmiddag dagen innan bröllopet. Älskar den här typen av ljus och bord fyllda med använda glas, visst känner man att det hades trevligt där när man ser det?



Mats och Annas bloggar har ni här: Mats och här: Anna

Mats fyller år idag! Gratta honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar