fredag 5 februari 2010

Bloggar för att hålla mig vaken en liten stund till...

Har gjort mina första timmar ute i den här staden och jag gillart! Jag har pratat med många om Bangkok de senaste veckorna, hälften av alla jag känner verkar ju ha varit här, och vissa älskar det, andra hatar det.
Jag tror att jag kommer att älska den här staden.
Den är skitig och illaluktande och levande på ett sätt som jag verkligen gillar, och det finns något att fota precis överallt (lite riktiga bilder kommer imorgon).

Klockan är tio lokal tid och jag är jättetrött trots att den väl bara är fyra hemma. Jag ska sova nu. Och imorgon ska vi göra en heldag med shoppinggallerior och tempel och marknader. Jag ser fram emot det som fan!

Om ni har en tråkig fredagkväll där hemma så kan ni roa er med att beundra mig iklädd asiatisk badrock och ett fånigt leende!




God natt

1 kommentar:

  1. lyckliga du som är i Bangkok...jag tillhör en av dem som fullkomligt älskar staden och skulle kunna spendera större delen av thailands semestern där...

    SvaraRadera