måndag 15 februari 2010

Har inte lagt ned bloggen ännu! Har bara varit lite trött, ok...

Det hade ju kunnat vara deppigt att komma tillbaka till jobbet efter en vecka borta men så är det inte. Det känns faktiskt ganska skönt ändå.
Igår gjorde jag i stort sett ingenting alls hela dagen och det var ju ganska skönt det med, om än lite instängt. Jag hade gärna sprungit ut och gjort nåt, alla hjärtans dag och allt... Men jag har ingen flickvän och jag var bakis så jag valde att ligga hemma och glo på film istället. Lite deppigt var ju det, nu när jag tagit i från tårna om detta med alla hjärtans dag och så. Siktar mot nästa år! Har 364 dagar och en eftermiddag på mig att hitta en dejt tills dess, jag ger mig själv hyfsade odds på att fixa det ändå.

Skulle lägga ut en bra låt om kärlek igår tänkte jag men jag var ju i det närmaste katatonisk hela dagen så det blev aldrig av. Vi tar det nu istället.

3 kommentarer:

  1. Alla hjärtans dag. Jag har en kluven inställning till den dagen. Å ena sidan tycker jag inte alls om den - ja, man känner sig ju onekligen lite ensam när man tänker på alla par... Men å andra sidan så gillar jag idén. Ja, idén är bra, men min alla hjärtans dag - inte så lyckad och ganska ensam.
    Men nästa år, nästa år kommer alla hjärtans dag att bli succé! Eller hur? Jag hoppas på det. Som sagt, man har ju ett år på sig nu.

    SvaraRadera
  2. Noah & The Whale kommer till sthlm den 21 april :D! Kägelbanan (kagelbanan?)

    SvaraRadera
  3. Sara: Jag vet vad du menar, värst var det i högstadiet när alla fick rosor tejpade på sina skåp och sen var det några som aldrig fick...

    Anonym: Yes! Jag har redan bokat in det på schemat! Massor av kul konserter verkar det bli i April!

    SvaraRadera