fredag 26 februari 2010

Fredagskänslan

Erik smsade idag och skrev att han älskar mig. Helt utan ironi eller någon grabbig barskhet. Jag älskar honom också. Och sen ringde Mathias och lovade att fixa säsong fem av Lost till mig.
Fan vilka goa vänner jag har!


Det var nog bara det för tillfället egentligen. Men det är inte så lite det! Såna saker kan göra en hel dag och nu tror jag att det kommer att bli en grym helg! Jag har varit och köpt mig några öl, jag har gjort upp planer, jag har glatt tackat ja till att barnvakta på söndag (försöker skapa mig en trend med familjeaktigt och lugnt beteende på söndagar) och det känns bra.
Vill spela fredagsmusik! Vill spela sånt som jag tycker om att sätta på när jag kommer hem på fredagar och blandar mig den där drinken och tar av mig skjortan och sätter mig i fönstret (det är försommar i den här fantasin) och tittar ut och röker min helgcigg och dricker min helgdrink. Typ det här:

3 kommentarer:

  1. Yepp du har verkligen fina vänner. Sånt där värdesätter jag. Jag har få men RIKTIGA vänner. De andra är liksom… bekanta. Inge' fel med de' men riktiga är just riktiga. Och viktiga.

    Skall ut på pub ikväll.

    Trevlig helg med vänner och familj Jesper!

    SvaraRadera
  2. När ska du skaffa dig vett liv?
    När ska du sluta kyssa Calle C rumpa?

    När ska du sluta försöka vara så häftig?

    SvaraRadera
  3. Lundakille: Puba ordentligt! Trevlig helg till dig med!

    Anonym: Tack för dina frågor!

    1: Jag har letat på tradera med ljus och lykta men ingenting har dykt upp, tyvärr.
    2: När han når upp till att kyssa min.
    3: Aldrig! Det enda jesus ber av dig är att du försöker och gör ditt bästa.

    SvaraRadera