tisdag 23 februari 2010

Svaren på era frågor!

Jag har hamnat i statistikträsket igen och anslutit den här bloggen till googleanalytics för att se hur många ni är som läser (ni är väl en handfull sköna människor ungefär).

En rolig funktion är att man kan se vad folk har googlat på som ledde dem hit till min blogg! Här är resultaten för helgen:


Vad ska man dra för slutsats av det? Ingen alls kanske. Men här får jag ju en chans att besvara frågorna som google med största sannolikhet misslyckades besvara för er (eftersom att ni hamnade här istället), du som har ont i magen och inte vet varför: En kopp kaffe och en snus varje morgon är den förstoppades bästa vänner... Jag hoppas att du mår bättre nu.
Du vars kille tittar på andra tjejer: Jag tycker att man måste ge varandra lite fria tyglar till sånt i ett förhållande, låt honom titta lite så länge det bara är dig han egentligen har ögon för. Det handlar oftast bara om en självförtroendegrej att vilja flörta lite med andra tror jag, det betyder inte att man skulle göra mer än så.

Svaren till frågorna som inte alls ställts till mig alltså, håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar