onsdag 10 februari 2010

Thailand, sista kvällen

Ja, nu ska vi äta middag här för sista gången, på vårt nya favoritställe, de har gratis Wlan här och det gillar Johan som lider av ett mycket gravt internetberoende...

Idag jobbade vi länge på att få upp Johan på en luftmadrass och sen filmade vi ännu en solnedgång









Innan vi gjorde det så brände vi oss sönder och samman båda två. Ser ni mitt ansikte! Vanskapt är jag nu, ser ut som ett fyllo med röd näsa. Men hellre det än att komma hem blek.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag mår bra här och jag vill inte åka hem! Idag gick jag barfota längs en lång strand med mina flipflops i ena handen och kameran i den andra, lyssnade på Belle & Sebastian och kände mig så jävla hemma. Jag fotade allt det trasiga som spridits ut över den här ön, kanske över hela det här landet, och jag skulle nog kunna fortsätta med det hur länge som helst känns det som.

Nåväl. En förmiddag i solen imorgon och sen hem till Sverige. Det blir nog bra ändå...

Location:Thailand

3 kommentarer:

  1. ni verkar ju ha haft det underbart! ska själv till thailand snart men har magknip över världens löjligaste grej. du kanske kan hjälpa mig? vad för solskyddsfaktor behöver man? man vill ju stay safe o ändå bli brun du vet... kram!

    SvaraRadera
  2. Man boy handsome..snart hemma igen alltså. Fint det!

    SvaraRadera
  3. L: Det där beror väl på vad du har för ett skin va? Men jag och Johan var bara i solen två dagar, vi kände oss lite stressade och körde på 15 hela vägen vilket inte var tillräckligt, brände oss ganska ordentligt första dagen... Fast nu har det ändå mörknat lite.
    Jag skulle börja på 30, eller ännu mer i ansiktet och sen trappa ned.

    AK: Ha ha ha ha! Det där hade jag helt glömt!

    SvaraRadera