lördag 27 februari 2010

Fixa fixa fixa




Är i städ- och fixartagen idag, jag illustrerar alltså detta genom att hålla i en hammare på bilden ovan. Kan vara det töntigaste jag har tagit i fotoväg, det bjuder jag på!

Mitt problem såna här dagar när det ska städas och fixas är att jag alltid blir disstraherad. Jag är mitt uppe i att torka damm när jag ser att skafferiet är jävligt rörigt och så spenderar jag en halvtimme med att organisera det tills det är perfekt. Och det är ju bra att man gör såna grejer i och för sig men sen märker man att klockan är sex och att man inte har börjat dammsuga ännu, men skafferiet är i alla fall kliniskt och böckerna i hyllorna alfabetiserade!
Jag är konstigt med det där...

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Mathias kommer hit och groggar till en början, det blir nog bra...
Ingen som har en rolig fest som behöver två lagom packade 24åriga killar?

2 kommentarer: