måndag 1 februari 2010

Måndag...

Jag vaknar med den där känslan av förstadiet till en förkylning och jag tänker ”fan, fan, fan!”. Jag får inte bli sjuk nu, jag har en galen vecka framför mig och på torsdag ska jag ju fan till Thailand! Nej, det blir inget sånt, jag bestämde mig för det på en gång. Jag ska ignorera det så kommer det att försvinna.

Mycket att göra idag, det kommer att bli en lång dag. Tog mig en stund för att skratta åt det här ändå. Jag tycker att det är mycket bra!




Ps. Just det! Jag har ett par Spotify invites till nu så om det finns någon kvar där ute som inte har detta fantastiska lilla program så är det bara att höra av sig. Denna givmildhet bör resultera i bra karma och ingen förkylning för mig, eller hur? Jag tror det...

7 kommentarer:

  1. Jag är bara en okänd läsare men är utan Spotify. Jag vore jätteglad för en inbjudan :) Min mail är amanda_89_@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. tja jesper. Det skulle vara helt underbart att få en inbjudan till spotify. Har hört att det ska vara bra.( rastauppyourass@hotmail.com) Ps. Senaste avsnittet med Felix Herngren var för jävla bra ds.

    SvaraRadera
  3. Dom gick fort! Nu hoppas jag på att den där karmagrejen ska kicka in snart då...

    Anonym: Kul att du gillade senaste avsnittet! Jag tycker det är ett av de bättre vi har gjort om jag får säga det själv...

    SvaraRadera
  4. http://www.luger.se/nyheter/mumford-sons-uk-till-stockholm

    SvaraRadera
  5. Bea: Fan vad grymt! Längtar! Vi ses där!

    SvaraRadera
  6. Hej jesper! Ville bara tacka för Spotifylistan du länkade till längre ner, mycket bra playlist! Perfekt med lite ny bra musik som får bli soundtrack till mitt pluggande.. :)

    SvaraRadera