tisdag 9 februari 2010

Solen








Har precis filmat solnedgången från en båt utanför den här ön. Båten var skakig och rirriterade mig när jag försökte få bra bilder så jag stod där och svor. "Fan, fitta, helvete" såna saker stod jag och muttrade när jag filmade den där solnedgången...
Måste lyssna på klippet sen, lite paradoxalt med en vacker bild på havet och någon som muttrar svordomar mot solen bakom kameran. Kanske blir lite konstnärligt?

Annars ikväll då? Jag har fått igång början på en bra bonnabränna och jag har duschat av mig irritationen från båten så förutom att jag är hungrig, vilket jag hoppas kunna göra något åt ganska snart, så mår jag ganska så bra.

Det enda jag möjligen tänker att jag saknar just nu är damsällskap... Jag ligger i dubbelsängen som jag och Johan delar och tänker att man skulle vara här och vara kär och bara vara i den här sängen och på stranden, så mycket annat finns det ändå inte att göra på Koh Samet. Hade jag varit det nu så hade jag nog varit riktigt lycklig, på riktigt.

Location:Thailand

2 kommentarer:

  1. tror jag är lite små kär idig. har följt din blogg ett tag och bara älskar den. du verkar vara en riktigt skön och rolig kille

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! Blir så glad av sånt... Kram

    SvaraRadera