torsdag 4 februari 2010

Före

Planet försenat, det är klart att nåt skulle gå fel... Jag roar mig med att blogga.
Imorse skulle jag lämna igen en bok på biblioteket och där vid inkastet fanns en lapp:



Roliga-lappar-humor är bra humor tycker jag. Denna lapp akompanjerades av en som med fetstil dikterade att kanten på inkastet är väldigt vasst. Man kan fråga sig vad som någon gång har hänt för att dessa lappar ska behövas. Återlämning i bokinkast slår mig annars inte som en särskillt äventyrlig aktivitet...
Vidare kan man ju undra vad "eller liknande" syftar på. Det känns liksom inte som att man har så många val här förutom att lämna boken i inkastet eller att inte lämna boken i inkastet.

Nåväl. Jag sitter fast här för stunden och har inte jättekul. Jag tog en bild med telefonen genom fönstret på taxin.




Det här skulle vara min "före" tänkte jag och sen skulle det komma en "efter" med någon typ av strand eller så. Vi får väl se om man kommer fram någon gång så att jag kan ta den bilden också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar