torsdag 25 februari 2010

Skratta!

Det är sällan man brister ut i skratt åt något som man inte hade förväntat sig skulle vara så roligt. Det gjorde jag igår. Det här klippet skulle ha varit med i Schulman Show men det var en darling som vi fick avrätta tyvärr. Jag tycker att det är helt fantastiskt.



Man kan bara hoppas att Micke Leijnegard visste precis vad han gjorde i det den här sekvensen. Settmans blick när han vandrar iväg genom studion, den där vad-i-helvete-hände-nu-blicken, den är helt obetalbar!

3 kommentarer:

  1. Det ÄR fullkomligt underbart! Sådant där som alla skulle vilja genomföra. Och som du kanske vet gjordes ju detta för Settmans svensexa. Jag kommer inte ihåg nu hur det fortsatte. Men de åkte ju bil med stackaren some place else…

    Men den är ju fullkomligt obetalbar… Settamans "VAD FAAAN STÅR DU OCH SÄGER-"blicken. :-)))

    SvaraRadera
  2. Är det sant?! Var det inte på riktigt? Jag hade ingen aning... Jaja, men jag antar att det inte blir mindre roligt för det.

    SvaraRadera
  3. Den är lika rolig för det. Grejen var alltså att Settman gick på't. För att han trodde att det var direktsändning. Ingen sa något. ingen reagerade. Sen blev det åka bil. Då filmades han och man såg verkligen ren förvirring i hans blick.

    Well well…

    SvaraRadera