måndag 8 februari 2010

Horor och sånt

Fick en massage idag, helkropps, tog 2 timmar och var hyfsat underligt och ganska skönt. Jag fick ta på mig ett par... Trosor. Typ. Och den synen var så komisk att jag gärna hade bloggat upp en bild om jag var lite mer självsäker.
Sen knådades det och bankades och Johan som låg på britsen bredvid gjorde små roliga ljud och tyckte att det var jobbigt när massagetanterna drog ned även hans trosor...

Ingen happy ending dock... Jag låg där och var rädd för att få frågan i slutet och sen blev jag lite besviken för att jag inte fick säga mitt artiga "nej"

Annat sånt ikväll dock. Vi hamnade mitt i horstråket. Gick där och visste inte riktigt vart vi var. Gatorna kantades av pubar och utanför pubarna satt små tjejer och visade upp sig. Jag klarade inte av att se dem i ögonen.
Och när jag ändå gjorde det för att jag kände mig otrevlig så log jag, för det kändes som det enda jag kunde göra, och då grep de efter min arm och jag tittade framåt igen.

Och vi vände hemåt och hela vägen såg man smala smala tjejer som gick in i taxibilar med inte så smala män från England, Tyskland, Kina...
Det är väl så det är här kanske.
Jag vet inte...
Det kändes jobbigt.

Jag kan ärligt talat inte förstå att betala för sex. Det känns så fel på massor av sätt, även om man helt bortser från tjejerna hur de mår av det. Jag får en dålig känsla i magen när jag tänker på sånt.

Imorgon lämnar vi Bangkok och åker någonstans lite soligare och sandigare. Det blir bra tror jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar