fredag 5 februari 2010

Framme

Äntligen framme! Jag har precis checkat in på ett hotell i en helt jävla gigantisk stad. Jag är helt snurrig just nu...
Resan i några dåliga iPhone bilder!:



Ost i bönor med jättekallt rödvin...



Det här landet är så korrupt att mutfaktan kommer i en liten broschyr redan på planet.



Här tog jag en bild och tänkte nåt djupt om teknikens inverkan på mänskliga relationer. Vart är vi påväg? Har skärmar ersatt mänsklig värme? Såna saker.



Turkish airlines goodybag med turkish airlines klassiska sockiplast i nederkant av bilden, trevligt!



Och tillslut: För första gången har en man stått på en flygplats och väntat på mig med en skylt där han skrivit mitt namn! Stort! Jag blev nästan inte alls besviken på att de lyckats få Johans jättekonstiga namn rätt och att jag blev Ms. Lindstom... Det kändes helt ok.
Nu ska jag gå till en pool på ett tak, var avundsjuka!

Location:ปั้น,Silom,Thailand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar