torsdag 18 februari 2010

Firmafesten

Jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen. Det är delvis för att jag har jobbat hela dagen. Men också för att jag inte riktigt har känt för det. Jag vaknade imorse, bakfull efter att bara ha sovit fem timmar och dessutom krasslig och snuvig och jävlig. Allt på en gång. Man kan nog säga att jag varit på ett jävla humör hela dagen idag. Men ju längre dagen lider så mår jag bättre och blir på lite bättre humör...

Jaja. Bilder på när vi är fulla som kompensation för dåligt bloggande:

 
Dasha är en riktig posör. Så fort man tar fram kameran så gör hon en av sina invanda poser. Antar att den åkomman är för nattklubbsvärdinnor som ser en kamera vad posttraumatisk stress är för krigsveteraner som hör en smällare... Typ

Jag och Calle försöker härma:
 


Sen blev vi fulla...
 
 


Och hamnade på mysiga Story:
 

Och det var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar