onsdag 24 februari 2010

Mest ingenting

Oj, vilken dag det här har varit! Jag mår ganska bra just nu för att
jag har den där känslan av att jag har varit sjukt produktiv idag. Jag
har fått en jävla massa gjort, det är ju skönt att känna så i slutet
av dagen.

Däremot känner jag mig lite tom vad gäller blogginspiration. Alla har
precis gått hem förutom jag och jag lutade mig precis tillbaka, tog en
chokladboll som Anna Anka hostat på under Schulman Show inspelningen i
eftermiddag och funderade på vad jag ville göra. Vad jag är sugen på,
vad jag känner för. Oftast har jag ju någon liten tanke i huvudet om
vad som vore en härlig aktivitet just nu men idag känner jag mig
märkligt tom.

Jag har inget att säga. Jag vill inte gå ut i kylan. Jag vill inte
vara kvar här. Jag vill inte sitta hemma hela kvällen men har inget
annat förslag...

Nej, lite deppigt är vad det är.

2 kommentarer:

  1. Inget depp här nu va..snart är det ju öldags!

    SvaraRadera
  2. De där tanterna behöver du inte vara rädd för. Du har ett… ska vi säga… tantvänligt utseende. Spela lite ungdomligt "vilsen" så bjussas det nog på kaffe och kaka. Tanterna är bara lite ensamma.

    Och se fram emot ölen. Den manliga ågrendämparen No 1.

    SvaraRadera