måndag 22 februari 2010

Rädsla... Och lite bilder, allt i samma inlägg!

Vet ni, jag går runt i dessa dagar och är lite rädd för det mesta... Erik har fått för sig att han ska flytta till Uppsala, dra på sig overallen och börja sälja Blandaren till hösten. Mathias har ny skola och ny flickvän. Jag har samma saker som jag hade för ett år sedan. Jag är rädd för att vara helt ensam! Och jag är rädd för att hamna i invanda hjulspår. Något måste hända!

Nu skulle man kunna argumentera att jag känner så typ varannan månad (det vet ju ni som läst den här bloggen ett tag) och sen går jag typ och köper en ny skjorta som jag känner mig snygg i och så var krisen över för den gången... Men det är ju synd att jag inte omfamnar det där mer och gör lite drastiska förändringar så att man känner att man lever en smula.

Skitsamma, jag orkar inte rota i det där nu. Jag piggar upp mig själv med bra musik och att redigera lite Thailandsbilder istället. Jag vill bara åka iväg igen! Jag är ganska nöjd med bilderna i alla fall, här är ett urval:

 

Den sista är jävligt rockig i alla fall, det får ni hålla med om!

7 kommentarer:

  1. haha gillar ditt twittrande senaste timmen, de med ges...

    SvaraRadera
  2. Har du nåt tips på bra musik?

    Jag har ett hett tips till dig: Johnossi - What´s the point.

    Sen kan ju alltid Eddie Murphys "Party all the time" (originalversionen) liva upp stämningen... eller nåt...

    SvaraRadera
  3. Gillar motljusbilden och den sista skarpt.

    SvaraRadera
  4. Sofia: Finns säkert någon lista som jag har snickrat ihop här nedanför någonstans full med bra musik!
    Just nu lyssnar jag in mig än mer på Noah and the Whale och Mumford & son då de kommer till Stockholm i April!

    Joakim: Tack!

    SvaraRadera
  5. Om han flyttar till Uppsala får du komma hit och dricka öl! Du kan leka glidig bloggare som kommer till småstaden. Gött det!

    SvaraRadera
  6. Åh Noah and the Whale!! underbara! Ska försöka ta mig till Stockholm för att se dem. 7 mil från Uppsala är ju ingen längre resa direkt...

    Gillar verkligen din spotify lista.
    Scrollade också igenom lite inlägg du gjort och det är en härlig blandning!

    SvaraRadera