söndag 7 februari 2010

Lite Bangkokbilder bara, några av många

Idag gjorde vi marknadsgrejen. Det är en stor grej i den här staden. Det finns en massa olika och alla verkar vara gigantiska, vi tog den farliga marknaden sist, den där man blir inbjuden till ping pong-show i varje hörn och där "tjejerna" drar en i armen mot nåt hål i väggen till stripklubb... Det vill säga tills de ser kameran, då kommer det fram någon snubbe med nåt hemskt i blicken och börjar gasta på en. Jag blev bara en smula rädd och sen sköt jag från höften i fortsättningen.

Lite bilder, oredigerade så de är som de är. Håll till godo.

 

Och så dagens obehagligaste: djuravdelningen på Chatuchak market.

3 kommentarer:

  1. men usch så hemskt :( tänk att det får vara sådär. spyr.

    SvaraRadera
  2. men fy helvete... mår fan hemskt dåligt av såna där bilder. USCH!!

    SvaraRadera
  3. Det värmer min själ av att se djuren på sin rätta plats... Undergiven människan dvs. Alternativet vågar jag knappt föreställa mig... Tänk er att sitta i en bur med saltsten och hamsterhjul som högsta nöje. Brrr.. Näe, förslava dom alla innan det är försent!!

    SvaraRadera