fredag 23 april 2010

Bloggen helt ny och fräsch!

Jaha. Såhär tänkte jag mig bloggen i framtiden. Vad tycks?
Blogghuvudet byter jag lite då och då tänkte jag.

Jag ska alldeles snart gå från jobbet. Ta helg. Jävligt härligt ska det bli, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av min kväll. Jag är inte alls sugen på att ta en lugn fredag hemma. Inte alls.
Det lär lösa sig av sig självt antar jag.

Löningsfredag i alla fall så nu ska jag köpa mig något dyrt till middag och sedan blanda något dyrt att dricka.
Vi hörs igen senare.

3 kommentarer:

  1. Det nya är inte alls bra, skithjobbigt att läsa med bilden i bakgrunden, snälla byt!

    SvaraRadera
  2. Lite lite svårt med läsbarheten som störs – och här kommer ordet för 3:e gången – lite av grenverket. Å andra sidan… så otroligt vackert. Menar det. Och nu när jag ser att du bemödat dig med att öka opaciteten så texten skall synas där grenarna "stör" bli jag med ens gnällambivalent, lägger ner kritikpennan och önskar dig istället en jäkligt trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker i alla fall att det är snyggt och inte alls så svårt att läsa. Bättre med den ljusa bakgrunden - även om den har ett motiv - än den mörka bakgrunden och ljus text. Detta är snällare mot ögonen. :)

    SvaraRadera