tisdag 6 april 2010

God morgon

brorsans svensexa gjorde vi en kalenderplåtning med olika outfits. Vi hade väldigt roligt åt det hela och det hade faktiskt han också för det mesta.
Nu har jag fått bilderna och ska redigera dem. Ni får inte se, inte nu i alla fall. Däremot fick jag själv stå och prova ljuset ett par gånger medan Mats bytte om och jag har aldrig blivit fotad i en riktig studio av en riktig fotograf förut så det känns som att jag måste lägga upp det, trots att det bara var ett ljusprov.

Egenkär någon? Nä, inte så värst. Men det är dåligt med bra bilder på mig känns det som, så jag passar på.
Fast nu var ju målet i och för sig att få till ljuset så att det såg ut som på den här bilden:

Ok, likheterna är kanske inte helt slående...

4 kommentarer:

  1. Bilden ovan kalsongpojken är mycket finare. Vacker.

    SvaraRadera
  2. Som din fine vän Erik skrivit, har du ett snyggt och ovanligt symmetriskt och, kan jag tillägga, uttrycksfullt utseende.

    Well, du skulle ju kunna testa att fota dig för något klädföretags katalog och känna efter? Extraknäcka lite då och då? Får för mig att du gillar't lite… eller?

    SvaraRadera
  3. oj vad snygg du är! jättebra bild.

    SvaraRadera