torsdag 1 april 2010

Jag har återvänt från mina resor på haven

Ska snart in till stan och ta en öl. Just alkoholen kunde jag vara utan, fast umgänget ska bli trevligt! Jag är på bra humör, det känns lite som att det är första dagen på semestern, fyra lediga dagar. Lyx!
Anledningen till att ölen kanske tar emot lite är såklart konferangskryssningen igår. Den blev blöt på alla möjliga vis. Väldigt trevligt även om jag inte kan påstå att Birka princess är något att segla iväg med en onsdag om man vill festa. Vi sänkte medelåldern ordentligt när vi gick ombord och fick efter tappra försök foga oss till de andra på styrdansgolvet innan vi hamnade i någons hytt varifrån jag tillslut ramlade till min egen, ungefär samtidigt som Israel/Pallestina-disskutionen kom igång till tonerna av "Heal the world".






En bra kväll får man nog säga. Och en som sitter kvar lite i huvudet idag.
Jag vill också minnas att jag lovade att klippa mig snarast, det är behövligt så det är inte så farligt men jag lovade också att om Calle fixade så att jag fick det gratis så skulle jag låta frisören få helt fria händer. Det är jag lite räddare för. Jag gillar ju mitt hår! Fast det är klart, det är nog dags för en förrändring nu eller vad tycker ni?






Jaja, mot staden!

3 kommentarer:

  1. kan du inte klippa en sån där cool frisyr? du vet när det e lite kortare på sirorna och längre mitt på huvet! Låter ju knäppt men du fattar. Jag tror du skulle passa med en "fashion-frisyr" :P ;) :)

    SvaraRadera
  2. Eh? Ser han inte ut som Calle då?

    SvaraRadera