fredag 30 april 2010

Valborgen

Inget blogginlägg igår? Vafalls? Ja, det blev så tyvärr. Får försöka ta igen det idag.
Igår satt jag ganska länge på jobbet, igen, och precis när jag lämnade byggnaden så öppnade sig himlen, det var ett underbart oväder, varmt i luften men störtregn och rullande åska. Luften kändes alldeles fuktig att andas, jag njöt i fulla drag av detta. Vi har för lite sånt i Sverige tycker jag, ge mig en ordentlig storm, då känner man sig levande!

Dessutom blir himlen aldrig så vacker som efter ett sånt oväder.



Idag är det Valborg. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt den saken, känner mig bara stressad. På måndag åker jag till Budapest och jag har massor som måste vara klart innan dess så det lutar åt att helgen blir ganska jobbpräglad tyvärr. Vad ska ni göra? Se på eldar? Supa och slåss?

Kolla föresten på Schulman Show idag! Det är härligt att vi är tillbaka tycker jag.

 en bild jag tog på inspelningen. Mannen bakom kulisserna och så vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar