lördag 24 april 2010

Jag borde städa idag, borde göra någon typ av nytta, borde vara ute i solen kanske.
Men det gör jag inte. Jag ligger på soffan och läser och har det jävligt gött istället. Började på John Ajvide Lindqvist "Lilla Stjärna" idag, har redan läst halva, kan redan rekommendera den varmt, trots att jag inte fått mycket förklaringar om vad den egentligen handlar om ännu.
Det känns nästan som en synd att sträckläsa den på det här sättet, som att ta hela godispåsen i två tuggor typ... Men väldigt härligt också.

Så jag har en bra lördag såhär långt det får man säga. Ikväll planeras det utgång, Fasching. Jag är nästan lite pirrig, det var länge sedan jag hade en redig utekväll känns det som. Det ända som känns lite trist är att jag ska jobba imorgon, men ibland får man faktiskt bara låta imorgon vara ett problem som kommer imorgon, eller hur?

Kom till Fasching ikväll och säg hej vet ja! Nu ska jag fortsätta läsa...



2 kommentarer:

  1. läsbarheten har försämrats avsevärt sedan du bytte design och typsnitt

    SvaraRadera
  2. Länge leve Fasching!

    SvaraRadera