onsdag 21 april 2010

Ligg med Klanpojken!

Fick ett mail från min kollega Johan, han ville ha en bild på sig själv. Fem minuter senare skickade han ett nytt mail, ”det är bråttom!” skrev han. Så jag släppte vad jag hade för händer och skickade Johan en bild i tron att det väl på något sätt var jobbrelaterat.
Nu upptäcker jag att detta inte på något sätt handlar om jobb utan om att Johan nu byggt upp en tillräckligt stor läsarskara på hans blogg för att kunna hora ut sig själv där.

Johan maskerar det hela som en ”tävling”.
Nåväl, det här är ju trevligt. Johan behöver en tjej. Johan behöver också, för att tala klarspråk, kanske få ligga en smula... Så om ni har en svag punkt för mörk-muskiga män som jobbar med teven så kan ni vara med i ”tävlingen” här!
Skoj!

Ikväll ska jag på spelning. Lite pirr i magen, mest för att jag är förväntansfull. Jag älskar att gå på konserter, jag älskar att känna energin från publiken och att vara helt inne i hela den grejen. Det gör alla kanske men ändå.
Dessutom älskar jag att fota på konserter, ljuset, folket, stämningen. Det är som gjort för bra bilder. Jepp, härlig dag.

2 kommentarer: