onsdag 21 april 2010

Frågor, frågor, frågor

Lite ändringar på bloggen. Det är inte klart ännu men tydligen var det några som gillade det här med vitt, lättare att läsa sa de, ja men då kör vi väl på det då! I övrigt så var jag så trött på bilden där uppe så nu tänkte jag att vi byter header lite då och då istället och börjar med läskiga dockor!
Jaja, det blir nog bra.
Jag har ju lite torka just nu. Svårt att skriva. Kanske mår jag inte så bra? Jodå, det är helt ok. Men kreativiteten sprudlar inte precis... Ikväll ska jag på spelning som sagt och jag ska bli lite småfull och njuta av min kväll, så tänker jag.

Vill ni kanske då, medan jag går och dricker öl, ställa mig lite frågor? Om Klanpojken får tigga sex så kan väl jag få ha frågestund?
Vore kul att svara lite och det behöver inte bara vara frågor, det kan vara förslag om vad jag ska skriva om också. Kanske.
Det var länge sedan jag hade en sån här, har ni inget att fråga så är det helt ok också.

I alla fall:

Frågestund!

Alla bloggares hemliga vapen när man inget har att skriva... Bifogar en bild på mig själv som togs under kraftig berusning i helgen (för att fullborda bloggigheten i detta blogginlägg), visst blev den ganska bra? Kan man se att jag knappt kan stå upp?

12 kommentarer:

  1. Fan, jag som läser din blogg mest hela tiden. Med den där headern kommer det aldrig gå. läskiga dockor är det värsta som finns!
    O förövrigt, kan vi inte få se dig med håret bakåt?! Ja!

    SvaraRadera
  2. Kanske lite "mina vänner"-bok-frågor det här. men fortfarande frågor!
    Vilka är dina favoritfilmer och favoritcigaretter? Och vilken är den bästa skådespelaren/skådespelerskan du vet? Och när ska du lotta ut en dejt med dig själv? Alla tjejer som läser den här bloggen väntar ju!

    SvaraRadera
  3. Jag ska till Stockholm i maj och behöver helt enkelt tips på bra klubbar och barer. Vi verkar dela samma typ av musiksmak så jag litar på dina råd.

    SvaraRadera
  4. Hur ska en perfekt flickvän vara enligt dig?

    SvaraRadera
  5. det måste va typ 85% tjejer som läser din blogg. du vet att du skulle kunna få ligga sjukt mycket genom den här bloggen va?

    SvaraRadera
  6. om du skulle göra en tatuering, vad skulle du göra för någon?

    SvaraRadera
  7. Berätta om när du förlorade oskulden?

    SvaraRadera
  8. Har du och storebror Mats samma föräldrar?

    SvaraRadera
  9. Önskar du någonsin att folk skulle känna igen dig på samma sätt som Calle? Avundsjuk på att han slipper köa på krogen?

    SvaraRadera
  10. Jag har precis flyttat från dalarna till min bror i norrort och skulle verkligen behöva en stockholmsguide.
    Knåpa i hop ett inlägg med dina smultronställen?
    skulle behöva veta lite mer än medborgarplatsen och drottninggatan liksom..

    SvaraRadera