torsdag 22 april 2010

IKEA




Är på IKEA idag. Älskar IKEA. Faktiskt gör jag det, älskar när man ska ut hit och storhandla. Mest för att jag blir glad av att lyckas genomföra det så snabbt och smärtfritt som möjligt. En dag kommer jag att bli den där farsan som står i kassan: "hela jävla varuhuset på en timme! Vilken fantastisk tid!". Jag är väldigt svennig på det sättet, älskar när en resa går fort. Älskar att få en oväntat bra deal på något. Älskar att komma till Arlanda precis i rätt tid, inte med marginal.
Dessutom gillar jag IKEA därför att man aldrig känner sig rånad här. Står man i kassan med en hel vagn full av grejer så blir den ändå ALLTID billigare än vad man tror...

Nåja, jag står här och tittar ned och leker med tanken på att ha fest här. "Det är för stort" säger Dasha "det skulle bli en ganska opersonlig klubb". Sant, men tänk att bara vara kanske 50 personer, man har en bergssprängare, man fyller en kundvagn med dricka och sedan bara glida runt bland de små lägenheterna här. En sväng förbi soffavdelningen, kanske ned till sängarna om man får lust med det... Vore inte det skitkul?
En dag kanske...

Location:Ekgårdsvägen,,Sverige

1 kommentar: