tisdag 6 april 2010

Rör ihop det lite såhär på tisdagseftermiddagen

Jaha hörni. Nähä...
Känslan idag är något av stress trots att jag inte stressar så mycket. Jag har den där jobbiga känslan i kroppen som säger mig att jag har jättemycket att göra. Men jag kan inte komma på vad det skulle vara...
Jag har gjort listor, allt jag måste fixa på jobbet, allt jag måste göra i övrigt.
Inget att stressa upp sig allt för mycket över så vitt jag kan se, så jag har nu intalat mig själv att jag måste ha glömt något. Något som jag kommer att komma på fem minuter innan det ska vara klart och så blir det panik! Fast det är antagligen inte sant, det är antagligen bara en känsla. Jag har till och med deklarerat idag bara för att få ännu en sak ur världen, och det gör jag alltid klockan 23.30 den 2:a Maj annars...

Nej, underligt.

Funderar på att försöka slappna av med film ikväll. Dokumentärfilmsmaraton! Jag har varken sett ”The Cove” eller ”Videocracy” och funderar på att klämma båda.
Kan inte tänka mig något mer lugnande än över tre timmar med döende Delfiner och Italienskt medieklimat.

Ok, det här blev ju inte så sammanhängande. Vi tar en låt på det också för att fullborda rörigheten.




Vill minnas att en tjej kom fram till mig på Marie Laveau en gång och sa att jag såg ut som Ryan Adams. Jag blev återhållsamt överlycklig och bjöd på både en och två öl tror jag... Synd att det inte är sant.

2 kommentarer:

  1. Ni är faktiskt lite lika..

    SvaraRadera
  2. Jag tycker definitivt du ska se the Cove. Mycket bra!

    SvaraRadera