måndag 26 april 2010

Måndag

Måndag och något av en klump i magen. Jag vet inte varför det är så men det känns som mer regel än undantag nu för tiden. Måndagar är något av en ångestdag.
Det var ändå en bra helg får man säga, jag saknade inget och dessutom plöjde jag mig igenom hela ”Lilla stjärna”, blev något konfunderad över slutet men kan ändå rekommendera den.
Kanske är jag mest lite nervös idag för det känns som att det är idag det ”börjar”. Det har varit en relativt lugn period på alla sätt men nu, nu känns det som att jag kommer att ha saker att göra non-stop fram till semestern. Jag vet inte om det är bra eller dåligt eller lite av varje men det är någonting i alla fall.

Helgen har också präglats av musik. Jag har lyssnat, jag har dansat, någon gång har jag kanske sjungit med.





3 kommentarer:

  1. Blev lite intresserad av vad du tycker hänt med ditt Fasching. Du nämnde det i helgen på kvittret.

    SvaraRadera
  2. TJA! I höstas följde jag din blogg mer eller mindre varje dag. Sen flyttade jag - och glömde helt bort att läsa den. Tills nu. Nu är jag back in business. Inte för att det tillför dig så mkt att veta det. Men jag kan ju inte sitta här och känna mig glad över att ha hittat tillbaka själv. Så, nu vet du! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Lundakille: Äh, det var jävligt trångt och inte så bra gung som det brukar. Plus att jag inte fattar hur stureplansmänniskorna har hittat dit på sistone...

    Josefine: TJA! Dig minns jag allt! Underbart att du är tillbaka, ha en fin dag du med!

    SvaraRadera