onsdag 31 mars 2010

Några tack, några saker att vara glad för

1.
Sitter med en ny, skinande, Nikon D300s i mina händer och bara väntar på att batteriet ska laddas upp (varför är apple det enda elektronikföretaget som har fattat att när man får en ny leksak då vill man faktiskt börja leka omedelbart, inte vänta en timme). Den här kameran är resultatet av en lång tids påtryckningar på mina chefer, Calle och Dicken. Nu har jag äntligen övertygat dem om att Hard Hat Media verkligen behöver en grym kamera!
Herrejävlagud vad roligt jag kommer att ha med den här pjäsen...


2.
En stor del av all härlig, ny, bra musik som jag lyssnar på just nu har jag fått av Beatrice. Vi känner inte varandra på riktigt (IRL, så säger kidsen va?) men hon gör små blandband och lägger ut på sin blogg och jag suger åt mig som en... något som suger åt sig saker.



Och det känns ju både otrevligt och otacksamt att inte credda henne när jag sedan lägger ut musiken här i bloggen. Tack Bea!
Beas senaste blandband

Och nu är det bara timmar kvar tills vi far ut på de sju haven (Östersjön). Som sagt: bra dag.

2 kommentarer: