onsdag 3 mars 2010

Sånt där som jag tycker att det är kul att pyssla med

Jag får då och då förfrågningar om att göra blogghuvuden åt folk. Och då känner man sig ju lite behövd och om personen i fråga blir nöjd så känner man sig duktig. Det roliga/irriterande med detta är att personerna som man gör detta åt är JÄVLIGT petiga med hur det ska var, minsta lilla grej ska de påpeka och vilja ändra. Och efter att man har retuscherat lite rynkor och ändrat lite typsnitt så blir alla tillslut nöjda. Det har slagit mig att jag skulle göra bussiness av detta, nu i bloggåldern. Tjäna storkovan! Sen kom jag på att det inte är någon som tjänar särskillt mycket på allt det här bloggandet... Men om någon där ute vill ha ett så är det bara att höra av sig, för kul kan det vara ändå!

4 kommentarer:

  1. Ok Jesper… Med risk för att göra bort mig måste jag i supertorrhetens namn pressa ur mig att det blir språkligt fel med Dasha:s header, förutsatt att hon inte är ute efter something completely different, i vilket fall jag kommer att proppa igen min käft med äcklig mintchoklad till teet jag dricker. (lite långt) Don är ju en mans titel. Skulle det inte vara Donna Dasha? (Donna Karen t.ex.)

    Ok. Jag skäms redan över att lägga näsan i blöt. Tvi mig, för idag.

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, det har du rätt i! Inte jag som bestämer över namnet på hennes blogg förstås men jag ska påpeka det för henne.

    SvaraRadera
  3. Hon Amanda är nästan lika överskattad som Parisa

    SvaraRadera