fredag 12 mars 2010

Fredagkväll va?

Jag sitter på jobbet efter en stressig dag, men på något sätt har det varit en väldigt trevlig dag ändå, jag har mått bra. Jag har känt starkt att ikväll då jävlar!
Och så blev jag precis klar med jobbet och det är alldeles tomt här och så bara sjönk jag ihop i min stol. Från ingenstans känns ögonlocken tunga och kroppen trött. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ut och dricka öl eller hem och ta på sig mysbyxorna?
Det är frågan...


Saker att vara glad för den här tidiga fredagkvällen (mest för min skull inte för er):
- Solen har inte riktigt gått ner ännu.
- Jag känner mig attraktiv idag av någon anledning.
- Jag har fått tre nya avsnitt av Lost att gotta ner mig i.
- Kollade precis på en gammal FOTC-klassiker och den gjorde mig glad.

Kommer inte på nåt mer, men det får räcka för tillfället. Nu måste jag fan härifrån!

2 kommentarer:

  1. Ja du har rätt. Du är väldigt attraktiv idag. Och alla andra dagar för den delen!

    SvaraRadera
  2. tre nya avsnitt av lost?!?! menar du då sista säsongen ?

    SvaraRadera