torsdag 18 mars 2010

Oldies

Har mycket att göra idag igen. Det finns ingen hejd på detta, och jag verkar inte kunna hejda mig själv heller. Igår när jag kom hem från jobbet vid åtta så satte jag mig av någon anledning vid datorn hemma och började gå igenom alla gamla bilder, ett jobb som jag har skjutit upp länge. Man tycker att jag borde ha lagt mig i soffan med en bok men jag satt och kategoriserade och organiserade istället... Kul i alla fall när man hittar gamla grejer som man nästan glömt.

Lite oldies i svartvitt:


2 kommentarer:

  1. Det är något speciellt med svart/vita foton. Stringensen i motivet tillsammans med tidlösheten, på nå' vis.

    Å sen var Beppe fin. I min skalle kommer jag alltid ha Gäspan (tror jag, i Beppes godnattstund) som skulle ha party på kvällen för att hon "… faktiskt fyller tjugo minuter i sju!"

    SvaraRadera
  2. Fina bilder Jesper. Jag älskar att fota och har precis gjort om min blogg till en fotoblogg. Vore kul om du kunde titta in och säga lite vad du tycker i en kommentar. Bra blogg förövrigt. Känner igen mig rätt mycket i det du skriver.

    SvaraRadera