lördag 13 mars 2010

Lördag

Ölar skulle det vart i rubriken nedan tror jag... Men det blev bra ändå. Vi ökade faktiskt mer och mer ju längre kvällen gick så det blev bra.

Jag ligger i min säng och funderar på vad jag ska göra, det finns lite alternativ idag. Ikväll ska jag jobba med melodispektaklet och sitta ungefär 100 meter bort från den väldigt stora livesändning som sker i Globen och överse en något mindre livesändning i vår studio.
Det blir nog kul ändå, efter det ska jag ut och slira med mina favoritmänniskor så det blir bra.
Men vad göra nu? Jag har tvättid, jag kan tvätta och städa.
Jag kan sjunka ned i soffan och njuta av nya Lost-avsnitt.
Jag kan läsa min sjukt spännande bok.
Jag kan ta en promenad till vinterviken i det grymma vädret (jag utgår ifrån att det är grymt, jag har som sagt inte gått upp ännu så jag har ingen aning).
Allt det där kan jag göra plus lite till.
Jag älskar lördagar.




1 kommentar: