fredag 26 mars 2010

År 1 på min personliga tideräkning

Ska snart gå och lägga mig men vet ni vad jag kom på? Jag har varit singel i ett år nu.
Inte exakt ett år kanske men ungefär. Det känns längre än så.
Vet inte om det spelar någon roll men det blir ju lite så att ens egen tideräkning sätts i relation till det där, i alla fall för mig. När jag ska klura ut när något hände så funderar jag på om jag var singel då eller inte, om det kanske var innan henne men efter henne... Konstigt att tänka så, som att det var de viktiga partierna av mitt liv och allt annat ska kretsa kring det.
Fast nu är det ju bara jag. Nu...

Ok, nog svamlat. Det är en alldeles spektakulärt lång fredag jag har framför mig imorgon. Rolig också för den delen... God natt.




2 kommentarer:

  1. Hej. Visste du att Regina Spektor kommer till Arvikafestivalen? 995 kr för 3dagars. Jag spontanshoppade nyss. Häng på! /a.

    SvaraRadera
  2. Jag håller på att lägga upp en plan för festivalerna... Framförallt saknar jag resesällskap på flera så inbjudningar att hänga lite i trevliga camps mottas tacksamt!
    Är man fotograf så får man åka gratis, inte så dumt det...

    SvaraRadera