lördag 27 mars 2010

På väg hem

Jag har inte bloggat idag, nej det har jag inte... Och nu är jag, för att vara helt ärlig, kraftigt berusad.
Klockan ett idag började det som slutade nu, min bror Mats svensexa.
Mycket roligt har vi hunnit med under de knappa 14 timmar som gått sedan dess. Vad kan man säga om det? Jag har aldrig varit på en svensexa förut, jag hade inget att utgå ifrån, det var trevligt. Jag är tio år yngre än min bror, yngst med minst fem år på den här tillställningen. Jag var orolig för att inte kunna passa in men i slutändan har jag haft en fantastiskt trevligt kväll. Så är det.
Jag känner för att skriva något mer allvarligt ikväll men jag tror inte riktigt att min hjärna tillåter mig det. Jag åker hem. Jag sover. Jag pratar med er imorgon igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar