tisdag 23 mars 2010

?

Det är en kväll då jag inte vet vad jag ska ta mig för riktigt. Inget känns särskillt tilltalande, man kunde ju ligga i soffan och se en film, läsa. Gjorde jag ett ryck så kunde jag åka in till stan och kanske hitta någon att umgås med eller ta en bio.
Men inget av det där känns son sånt jag vill göra ikväll. Jag har gjort allt det där.

Vet ni! Nu när jag skriver, faktiskt just nu, så slog det mig vad jag ska göra. Jag hade tänkt mig ännu ett deppigt inlägg om leda men sen snurrade tanken till i mitt huvud att jag skulle ut och fota! Det känns kul! Så nu gör jag det. Vet inte vad jag ska fota men jag måste ut och leta lite, det var länge sedan.



1 kommentar:

  1. Förlåt att jag skriver igen… Hypomani kanske?? Men Aspudden ligger mig lite varmt om hjärtat för jag hade en tjejkompis där med sin kille, som heter Roland och är fotograf. Anyway… han tog lite foton dels, genom fönstret, på samma motiv, för att se hur årstiderna förändrar bilden. Bla bla och blaa skriver jag som nu retar mig på mig själv.

    SvaraRadera