torsdag 11 mars 2010

.......

Jag hatar när bloggare ursäktar sig för att de uppdaterar dåligt så vad kan jag säga?
Det har varit ett par dagar som i allmänhet har känts lite tunga och jag har slagit bort det här från sinnet...

Imorgon är det fredag och jag tror att det kommer att bli en bra dag. Vi tar en liten nystart då.


Tills dess lyssnar jag på Nick Drake, min underbara Nick Drake... Och jag läser Människohamn av John Ajvide Lindqvist igen bara för att jag ville läsa något riktigt bra. Jag önskar att jag hade ett glas vin men det får vänta till imorgon.
Bra saker ändå...

3 kommentarer:

  1. Det ska drickas lite öl hos mig imorgon,,vore kul om du kunde titta förbi! Det är ju inte så långt ju...

    SvaraRadera
  2. Att idka bloggtystnad är, tycker jag, lite som pauser i ett teaterstycke. Det är pauserna som gör't. Då tänker man kanske… typ… "jaha, nu har Jesper å göra, stressigt nu…" und so weiter.

    Sen är du ju inte anställd som bloggare och till sist: du är en väldigt bra bloggare. Skriv när du känner för't.

    SvaraRadera
  3. Varför hatar du det för? Det är väl trevligt och omtänksamt?

    SvaraRadera