fredag 12 mars 2010

Härligt med fredag va?

Fredagsförmiddagar brukar se ungefär likadana ut på jobbet, nya Schulman Show står och rullar på Calles dator medan vi jobbar. Vi fnissar till på de roliga bitarna, är nöjda med ännu ett avklarat program. Fast det här var ju det sista på ett tag... Känns lite tomt.

I alla fall, jag har en skön fredagskänsla. Skulle vilja ut på nåt riktigt jävla äventyr ikväll. Bli kalas. Men vi får väl se hur det blir med det.

Fick en länk skickad till mig igår med en härlig minidokumentär som handlar om ett av mina hyfsat nyfunna favoritband. Jättefint foto och härlig känsla förutom grym musik. Kika på den när ni har tid.





Om ni verkligen är intresserade så kan ni se den i något bättre kvalité HÄR

3 kommentarer:

  1. Once again, thanks for beeing such an awesome friend by throwing a party for me.

    Du är väl för go.

    Ikväll är jag borta hos en kollega men imörrn kommer Hannas kusin upp och vill gå ut på en öl. Haka?

    /
    E

    SvaraRadera
  2. Älskar att kommunicera med dig genom bloggkommentarer...
    Det låter trevligt. Har en Schlagerlivesändning att sitta igenom på lördagkvällen men jag är ledig så fort skiten är slut. Mathias pratade om Berns annars? Något blir det säkert...

    SvaraRadera
  3. Mumford & sons är verkligen bästa bandet på väldigt länge. Man kan inte göra annat än att älska Marcus Mumfords röst!

    SvaraRadera